fredag den 4. november 2011

Cupcakes til arbejdet

Min ene datter mente det efterhånden var hendes tur til, at have kage med i skole og da jeg jo så alligevel skulle bage, kunne jeg lige så godt bage til mit arbejde også ;)

Har desværre ikke fået taget billed af de cupcakes datteren fik med, men det var pink muffins med hvid chokolade frosting.

Til mit arbejde blev det til:
Den lækreste brownie. Jeg har skåret den ud i små stykker og lagt stykkerne i papirsforme, simpelthen den bedste smag. Den er dog også tung, så et lille stykke er nok. Den vil helt sikkert også være super, at servere med lidt vanillieis.



Pink muffins med henholdsvis hvid chokolade frosting og frosting med jordbær/youhurt.


En rigtig kalorie bombe. Selve kagen er med smeltet skildpadde og med hakkede marabou i. Toppings er skildpadde frosting. En kage til en kollega, der elsker skildpadder og marabou.



Kager med madel og appelsin, toppet med hvid chokolade frosting (vores ynglings). Snefnugene er lavet i RI. 
og til sidst, en omgang sukkerfrie kryddermuffins.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar