torsdag den 10. november 2011

Julekage




I morgen er vi inviteret til tidlig julefest i min mindste datters klasse. Man må meget gerne, medbringe en kage og deltage i kampen om den gyldne kagerulle. Det syntes min datter jo, at vi skulle gøre.
Synes det har været kneben med tid og overskud, men en hurtig kage, er der vel altid tid til :-)

Min datter bestemte selv smagen og hun tog den klassiske. Chokolade/banan kage lagt sammen med skumbanan mousse, hendes ynglings. Jeg forsøgte ellers at lokke hende til, at jeg måtte lave et xtra lag og så få noget bær mousse ind i kagen også....meeeen det var hun bestemt ikke enig i.

Der er taget 2 billeder, et hvor julemanden sidder med en ønskeseddel og et hvor han ikke gør....kan simpelthen ikke finde ud af om den skal være der eller ej :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar